Jul med Det Norske Brenneri!

Annonselenker Ingen jul uten brennevin fra Det Norske Brenneri! Denne gangen får du også en spesiallaget cocktailoppskrift nederst i saken! Statholderens Akevitt er en nyhet. Akevitten er utviklet i et samarbeid mellom destillatør Jon Bertelsen, Det Norske Brenneri, og Statholderens Mat & Vinkjeller som ligger i Rådhusgata i Oslo, den er spesiallaget for å passe… Les mer Jul med Det Norske Brenneri!

Årets Gilde-akevitter er ute!

Annonselenker 2024-årgangen til Gilde Juleaquavit er ute! Da Vinmonopolet (der både produksjon og salg var i samme selskap) i 1988 lanserte den aller første juleakevitten, var målet å lage en akevitt som passet optimalt til tradisjonell, norsk julemat. Gilde Juleaquavit ble umiddelbart en suksess, og er i dag Norges mest solgte. Hvert år siden lanseringen… Les mer Årets Gilde-akevitter er ute!